Veelgestelde Vragen

Kan ik een tijdsvoorkeur aangeven voor het bezorgen?

U kunt een tijdsvoorkeur aangeven bij de aanvullende wensen. Echter komt het wel eens voor dat het niet lukt om op de aangegeven tijdsvoorkeur te bezorgen. Dit heeft te maken met de hoeveelheid bestellingen en tijdsvoorkeuren die wij op dat moment al hebben binnen gekregen. Uiteraard zullen wij ons best doen! Orders voor buitenwegen en dorpen zullen wij veelal 's middags bezorgen.

Wat gebeurd er als de ontvanger niet thuis is?

Als de ontvanger niet thuis is dan kijken we of de buren het boeket willen aannemen anders gaat het boeket retour. De ontvanger krijgt een briefje door de brievenbus zodat diegene contact met ons kan opnemen. Horen wij uiteindelijk niks van de ontvanger dan nemen we contact op met de besteller. Geeft u het telefoonnummer op van de ontvanger dan proberen wij een bezorgafspraak te maken.


Krijg ik geleverd zoals op de foto staat?

Getoonde producten zijn voorbeelden van onze eigen werken en kunnen dus afwijken van het geleverde. Wij proberen altijd zo goed mogelijk te voldoen aan de omschrijving die u ons meegeeft. Het aanbod bloemen wisselt per seizoen, niet alles is altijd verkrijgbaar! 

Wat bedragen de bezorgkosten?

De bezorgkosten zowel binnen als buiten ons eigen bezorggebied zijn € 4,00 per adres, per order. Buiten ons eigen bezorggebied geven wij de opdracht door aan een collega bloemist die ter plaatse gevestigd is. 


Bezorgen jullie ook in het buitenland?

Het is bij Erica Bloemen zeker mogelijk om Bloemarrangementen te bestellen om te verzenden naar het buitenland. Omdat ieder land verschillende prijzen hanteert is het echter alleen mogelijk om dit via whatsapp te bestellen 06 53 77 89 22. bestellen. Bij het bestellen hebben wij alle correcte gegevens van de ontvanger nodig (zo ook een telefoonnummer). 

Ik heb een cadeaubon, kan ik die ook online verzilveren?

Het is helaas niet mogelijk om uw cadeaubon bij ons online te verzilveren. 



Kan ik ook iets bestellen wat niet op de website staat

U kunt ook iets bestellen wat niet op de website staat. Foto's kunt u WhatsAppen naar 06- 53 77 89 22 en met hetzelfde telefoonnummer kunt u ook bellen om te informeren naar de verkrijgbaarheid van bepaalde artikelen c.q. iets bestellen.  U kunt dan betalen met een Tikkie.

Kan ik een vaas bij het boeket krijgen?

Wij hebben een groot assortiment vazen. Er is altijd een bijpassende vaas. U bestelt het boeket gewoon via onze website en geeft aan dat u een vaas erbij wilt. Wij zoeken een geschikte vaas welke u later apart kunt afrekenen via een Tikkie.