Veelgestelde Vragen

Kan ik een tijdsvoorkeur aangeven voor het bezorgen?

U kunt een tijdsvoorkeur aangeven bij de aanvullende wensen. Echter komt het wel eens voor dat het niet lukt om op de aangegeven tijdsvoorkeur te bezorgen. Dit heeft te maken met de hoeveelheid bestellingen en tijdsvoorkeuren die wij op dat moment al hebben binnen gekregen. Uiteraard zullen wij ons best doen! 

Wat gebeurd er als de ontvanger niet thuis is?

Als de ontvanger niet thuis is dan kijken we of de buren het boeket willen aannemen of gaat het boeket retour naar één van onze winkels. De ontvanger krijgt een briefje door de brievenbus zodat diegene contact met ons kan opnemen. Horen wij uiteindelijk niks van de ontvanger dan nemen we contact op met de besteller.


Krijg ik geleverd zoals op de foto staat?

Getoonde producten zijn voorbeelden van onze eigen werken en kunnen dus afwijken van het geleverde. Wij proberen altijd zo goed mogelijk te voldoen aan de omschrijving die u ons meegeeft. 

Wat bedragen de bezorgkosten?

De bezorgkosten binnen Lelystad bedragen standaard € 3,00 per adres, per order. De bezorgkosten buiten Lelystad bedragen standaard €6,50 per adres, per order.


Bezorgen jullie ook in het buitenland?

Het is bij Erica Bloemen zeker mogelijk om Bloemarrangementen te bestellen om te verzenden naar het buitenland. Omdat ieder land verschillende prijzen hanteert is het echter alleen mogelijk om dit in onze winkel te bestellen. Bij het bestellen hebben wij alle correcte gegevens van de ontvanger nodig (zo ook een telefoonnummer). 

Ik heb een cadeaubon, kan ik die ook online verzilveren?

Het is helaas niet mogelijk om uw cadeaubon bij ons online te verzilveren. Heeft u een Bloemencadeaubon van Topbloemen? Deze kunt u op hun eigen site wel verzilveren.